vrijdag 26 april 2013

Floor terug in NL

Hallo allemaal,

Ik ben net na een prima vlucht geland op schiphol. De aansluiting op Mineapolis haalde ik natuurlijk inclusief flink rennen maar NET en mijn vlucht op Mineapolis uit St. Louis was nog gewoon op tijd ook.
Ik ben ongeschonden door de douane. Natuurlijk was in St. Louis mijn koffer te zwaar en volgens de DELTA medewerker moest ik $278 bijbetalen. Ik heb toen 12 TETRIXmotoren en 20 servos en een hele stapel TETRIX overgeheveld naar mijn handbagage. Gevolg: een loodzware rugzak die op knappen staat van de motoren en dus 3x door de röntgen bij security. De beveiligingsmedewerker keek me uiteindelijk meewarig aan en ik zei dus maar: "I'm done building robots and want to go home". Ze moest wel lachen en ik mocht door. Gelukkig heb ik zojuist bijna de hele vlucht geslapen, dus mensen naast me konden me ook geen rare voorstellen doen.
Net op schiphol pas gelezen hoe het team een FRC-meisjes- team heeft weten te verleiden tot een bezoekje. Dat is Climax 2 jaar geleden niet gelukt! Om ze dan binnen 15 minuten door Arjan weer weg te laten jagen is natuurlijk echt pestgedrag, dat ga ik meteen aan DAL melden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten